Datorită crizei economice, dar nu numai, a devenit o practică atât pentru societățile comerciale românești cât și pentru companiile multinaționale să recurgă la procese de reorganizare, divizări, fuziuni și achiziții. Ca răspuns la nevoile reclamate de piață, a mediului de afaceri, ne-am implicat și în astfel de servicii de consultanță axate pe reorganizări, divizări și fuziuni de companii cu scopul de a oferi clienților consultanță cu privire la cele mai eficiente strategii, nu numai în scop fiscal dar și în scopul optimizării costurilor și a prevenirii apariției unor potențiale riscuri care să afecteze în sens negativ activitatea companiilor.

Echipa noastră a acumulat o experiență semnificativă în consilierea clienților într-o mare varietate de tranzacții, inclusiv reorganizări, divizări, fuziuni și achiziții, investiții de portofoliu, emisiuni de valori mobiliare, etc.

Putem oferi o gamă completă de servicii de due diligence fiscal, restructurare fiscală în perioada pre-achiziție precum și servicii de consultanță fiscală de restructurare pre- și post-achizitie.

Prin contractul pe care-l semnaţi cu noi, G5 CONSULTING îşi asumă responsabilitatea profesională asupra tuturor serviciilor prestate, respectând permanent confidenţialitatea asupra tuturor lucrărilor efectuate şi a informaţiilor referitoare la compania dumneavoastră, atât în perioada în care sunteţi clientul nostru, cât şi după sistarea contractului de prestări servicii.

TARIFE
Pentru o evaluare a serviciilor de consultanță în reorganizări, divizări, fuziuni și achiziții, due diligence fiscal vă rugăm să ne contactați la telefon: 0264/214.434; 0744/583.031; e-mail: office.g500@yahoo.com.
Tarifele sunt stabilite în funcție de numărul de ore prestate, de specificul activității și de responsabilitățile și obligațiile fiecărei părți.