17 ani de experiență
G5 Consulting a luat ființă în anul 2002, la inițiativa a 5 asociați, fiind de la început o societate cu capital integral românesc.
 
În cei 17 ani de existență, compania a fost într-o evoluție continuă, astăzi având specialiști în audit financiar, prețuri de transfer, contabilitate, expertiză contabilă, consultanță fiscală și management.
 
Suntem permanent preocupați de perfecționarea continuă, pentru a putea ține pasul cu evoluția clienților noștri, cu noutățile din domeniul financiar-contabil și fiscal, al auditului financiar și al managementului astfel încât să găsim soluții optime la problemele partenerilor noștrii de afaceri.
Designed by Răzvan Cîrdan
Obiectivul G5 Consulting este de a fi performanți în domeniul nostru prin expertiza, seriozitatea, profesionalismul, calitatea ireproșabilă și promptitudinea serviciilor prestate de angajații noștri. Vom continua să furnizăm servicii integrate (audit financiar, contabilitate, expertiză contabilă și fiscală, consultanță fiscală, consultanță în management, etc.) la cel mai înalt nivel de competență, expertiză și profesionalism.
Publicațiile noastre
Eforturile noastre s-au concretizat și în editarea a trei cărți de specialitate, toate bazate pe practica de zi cu zi a angajaților noștri, editate de Risoprint Cluj-Napoca în anii 2009 și 2010.
„Proceduri financiar contabile” (autori: Man Gheorghe Alexandru, Rus Adina Cornelia),
„Ghid practic de audit financiar” (autori: Man Gheorghe Alexandru, Rus Adina Cornelia)
„Audit intern vs. Control intern” (autori: Man Gheorghe Alexandru, Marian Bogdan Ovidiu)
Acreditări
G5 Consulting este membră a Camerei Auditorilor Financiari din România și este înregistrată la Autoritatea pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar, echipa fiind formată din auditori financiari autorizați de către ASPAAS, experți contabili autorizați de către CECCAR și consultanți fiscali autorizați de către CCF.
Transparență
La G5 Consulting subliniem și reconfirmăm mereu valorile noastre și principiile pe care le susținem: respectul față de colaboratorii și clienții noștii, deschiderea față de aceștia, integritatea și profesionalismul angajaților noștri, calitatea serviciilor pe care le oferim și nu în ultimul rând, devotamentul nostru față de toate cele enumerate anterior.

Rapoartele de transparență vin în completarea valorilor și principiilor enumerate pentru a vă oferi o imagine mai profundă a activității noastre.